Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (14)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (11)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Микитенко Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Ніколаєва Л. 
Розміщення об’єкта торгівлі: проблеми правової регламентації [Електронний ресурс] / Л. Ніколаєва, Л. Микитенко // Товари і ринки. - 2013. - № 2. - С. 5-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tovary_2013_2_2
Попередній перегляд:   Завантажити - 494.967 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Микитенко Л. 
Правовий аналіз спеціальних вимог українського та європейського законодавства про рекламу [Електронний ресурс] / Л. Микитенко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2011. - № 1. - С. 111-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2011_1_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 340.371 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Микитенко Л. 
Парадигма забезпечення права споживача на інформацію [Електронний ресурс] / Л. Микитенко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2016. - № 1. - С. 47–55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2016_1_7
Проведено комплексне дослідження реалізації права споживача на одержання інформації про продукцію на підставі аналізу споживчого законодавства України. Досліджено кваліфікаційні ознаки понять "необхідна, доступна, достовірна, своєчасна інформація про продукцію", а також виокремлено загальні обов'язки продавця (виробника, виконавця) щодо надання інформації про продукцію споживачеві.
Попередній перегляд:   Завантажити - 459.255 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Микитенко Л. 
Зупинення дії ліцензії на провадження господарської діяльності [Електронний ресурс] / Л. Микитенко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. - № 2. - С. 82–90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2018_2_11
На підставі аналізу чинного та перспективного законодавства України проведено комплексне дослідження теоретичних та практичних аспектів щодо зупинення дії ліцензії: позбавлення чи обмеження права на господарську діяльність як ефективного та оперативного заходу адміністративного примусу. Досліджено переваги прийняття рішення про зупинення дії ліцензії від її анулювання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 390.009 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Микитенко Л. 
Права споживачів в умовах карантину 2020 [Електронний ресурс] / Л. Микитенко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2020. - № 3. - С. 35–47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2020_3_6
Проаналізовано правові проблеми щодо порушення прав споживачів через введення карантину та скасування авіарейсів, культурних та інших заходів, квитки на які заздалегідь сплачені споживачем. Визначено порядок захисту прав споживачів на повернення коштів за скасовані заходи.
Попередній перегляд:   Завантажити - 556.372 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Микитенко Л. 
Альтернативний спосіб вирішення спору за участю споживача: досвід для України [Електронний ресурс] / Л. Микитенко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2020. - № 5. - С. 93—104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2020_5_11
Розглянуто правові проблеми державного захисту прав споживачів в Україні та досліджено європейський досвід альтернативних способів вирішення спорів за участю споживача. Визначено шляхи удосконалення правового захисту прав споживачів в Україні.
Попередній перегляд:   Завантажити - 555.481 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Микитенко Л. 
Нечесна підприємницька практика в угодах зі споживачами [Електронний ресурс] / Л. Микитенко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2022. - № 1. - С. 64-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2022_1_8
Сучасний стан правовідносин між споживачами та суб'єктами господарювання, які реалізують чи пропонують для реалізації косметичні засоби, набули масштабності в частині порушення прав споживачів, зокрема щодо введення споживачів в оману. Чинне споживче законодавство не враховує всі особливості стосовно прав споживачів і механізмів їх реалізації, деякі норми є неоднозначними та неефективними, чим і користуються несумлінні суб'єкти господарювання. Мета статті - правовий аналіз ситуацій, пов'язаних із застосуванням засобів нечесної підприємницької практики, та окреслення механізмів захисту прав споживачів у разі використання нечесної підприємницької практики в угодах зі споживачами. Використано загальнонаукові та спеціальні методи дослідження: формально-логічний (аналіз, синтез, аналогія, узагальнення, індукція, дедукція); системний; соціологічного дослідження. Інформаційною базою дослідження є національне законодавство, судова практика, Директиви ЄС, інтернет-ресурси та аналітичні матеріали вітчизняних науковців. Проаналізовано правові проблеми щодо порушення прав споживачів у разі придбання косметичних засобів та укладання договору про споживчий кредит, із застосуванням засобів нечесної підприємницької практики. Визначено порядок захисту прав споживачів і підстави розірвання договору роздрібної купівлі-продажу та договору про споживчий кредит, з використанням засобів нечесної підприємницької практики. Висновки: у чинному законодавстві доцільно закріпити норму, яка б врахувала положення Директиви 2008/48/ЄС про пов'язані кредитні договори: якщо споживач здійснює своє право на повернення коштів за договором купівлі-продажу, то він не повинен продовжувати нести зобов'язання за суміжним з договором купівлі-продажу кредитним договором. Важливу роль в ефективному застосуванні норм законодавства щодо заборони нечесної підприємницької практики може відіграти розробка та прийняття Кодексу поведінки підприємців.
Попередній перегляд:   Завантажити - 540.177 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Бородачова Н. В. 
Модель державного органу України з реалізації споживчої політики та захисту прав споживачів у контексті європейської інтеграції [Електронний ресурс] / Н. В. Бородачова, Л. А. Микитенко // Право і суспільство. - 2018. - № 3(2). - С. 10-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pis_2018_3(2)__4
Попередній перегляд:   Завантажити - 202.963 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського